Vragen over facturen
Als je bij ons op afspraak bent geweest, ben je gewend om de rekening van Netpoint te ontvangen. Vanaf 1 januari 2020 zijn wij een nieuwe samenwerking aangegaan met Infomedics. Wij hopen zo dat de betaling en verwerking bij jou en je zorgverzekeraar makkelijker en duidelijker wordt.
Vragen over uw rekening
Op de website van Infomedics kan je de antwoorden op veelgestelde vragen vinden. Op de website via de rekeningchecker kan je snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald. Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900.
Heb je vragen over de inhoud van een bepaalde factuur of vergoeding, neem dan altijd eerst contact op met uw zorgverzekeraar. Zorg ervoor dat u bij voorkeur per mail antwoord ontvangt, dan kunnen wij je beter helpen. Indien van toepassing kunnen wij samen de verklaring van de zorgverzekeraar en eventuele andere onduidelijkheden bekijken. Wij verzoeken je vragen met betrekking tot declaraties en vergoedingen per e-mail via contact@orthodontieassen.nl te stellen. Vermeld hierin de volledige naam van de patiënt, de geboortedatum, de prestatiecode(s) waar het om gaat, de datum van declaratie en de reactie van de zorgverzekeraar. Dan helpen we je graag verder.